Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Skarbek Karolina
(1)
Wrońska Irmina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dzieci w wieku przedszkolnym
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Płyta zawiera wzory dokumentów w formacie pdf.
Bibliogr. s. 181-183.
1. Organizowanie i udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej na podstawie obowiązujących przepisów oświatowych 1.1. Zalecenia do organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej 1.2. Dokumentowanie udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej 2. Diagnoza funkcjonalna 2.1. Pojęcie i cele diagnozy funkcjonalnej 2.2. Etapy postępowania w diagnozie funkcjonalnej 2.3. Sfery rozwojowe, które warto uwzględnić w diagnozie funkcjonalnej 3. Wybrane metody stosowane w diagnozie funkcjonalnej i ich charakterystyka 3.1. Analiza dokumentów dziecka 3.2. Obserwacja3.3. Analiza wytworów dziecka 3.4. Dialog, rozmowa 3.5. Narzędzia diagnostyczne 4. Sprawność ruchowa (motoryka duża) 4.1. Ogólna charakterystyka rozwoju ruchowego dziecka w wieku przedszkolnym4.2. Próby diagnostyczne do oceny rozwoju ruchowego dziecka 4.3. Propozycje ćwiczeń rozwijających motorykę dużą 5. Sprawność manualna i grafomotoryczna (motoryka mała) 5.1. Ogólna charakterystyka rozwoju sprawności manualnej i grafomotorycznej dziecka w wieku przedszkolnym 5.2. Próby diagnostyczne do oceny rozwoju sprawności manualnej i grafomotorycznej 5.3. Propozycje ćwiczeń rozwijających motorykę małą 6. Percepcja wzrokowa 6.1. Ogólna charakterystyka rozwoju percepcji wzrokowej dziecka w wieku przedszkolnym 6.2. Próby diagnostyczne do oceny rozwoju percepcji wzrokowej 6.3. Propozycje ćwiczeń rozwijających percepcję wzrokową 7. Orientacja w schemacie ciała i kierunkach w przestrzeni 7.1. Ogólna charakterystyka rozwoju orientacji w schemacie ciała i kierunkach w przestrzeni dziecka w wieku przedszkolnym 7.2. Próby diagnostyczne do oceny rozwoju orientacji w schemacie ciała i kierunkach w przestrzeni 7.3. Propozycje ćwiczeń rozwijających orientację w schemacie ciała i kierunkach w przestrzeni 8. Percepcja słuchowa 8.1. Ogólna charakterystyka rozwoju percepcji słuchowej u dziecka w wieku przedszkolnym 8.2. Próby diagnostyczne do oceny rozwoju percepcji słuchowej u dziecka w wieku przedszkolnym 8.3. Propozycje ćwiczeń rozwijających percepcję i pamięć słuchową 9. Mowa 9.1. Ogólna charakterystyka rozwoju mowy dziecka w wieku przedszkolnym 9.2. Próby diagnostyczne do oceny rozwoju mowy 9.3. Propozycje ćwiczeń rozwijających mowę 10. Myślenie 10.1. Charakterystyka niektórych aspektów rozwoju myślenia u dziecka w wieku przedszkolnym 10.2. Próby diagnostyczne do oceny rozwoju myślenia 10.3. Uwaga i pamięć jako regulatory procesów myślowych 10.4. Propozycje ćwiczeń rozwijających myślenie 11. Wybrane aspekty funkcjonowania dziecka w sferze emocjonalno-społecznej (dziecko w sytuacjach zadaniowych i zabawie) 11.1. Ogólna charakterystyka rozwoju sfery emocjonalno-społecznej dziecka w wieku przedszkolnym 11.2. Zabawa 11.3. Propozycje sposobów oceniania funkcjonowania dziecka w sytuacjach zadaniowych i zabawie 11.4. Propozycje ćwiczeń rozwijających umiejętności społeczne 12. Diagnoza funkcjonalna oraz opracowanie programu pracy terapeutycznej dla dziecka czteroletniego.
Sygnatura czytelni BWF: X Ą 54
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7976 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności